fbpx

Programul Start-Up Nation - 250.000 RON

Rulează videoul

Finantare de 250.000 RON pentru firmele din mediul urban si rural

Programul Start-Up Nation 2024 este admninistrat de Ministerului Economiei, Antreprenoriatului și Turismului, oferind antreprenorilor granturi de până la 250.000 Lei pentru afaceri nou înființate.

Valoarea finanțării: 250.000 lei

Contribuție proprie beneficiar: minim 10%

Tip investiție: mediul urban si rural

Pentru sesiunea din 2024 a programului Start-up Nation, Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului propune accesare finanțării în două etape astfel:

Prima etapă: Înscrierea la cursurile de formare antreprenorială. Cursurile se vor susține și online. Estimat: Iulie – August 2024

A doua etapă: Depunerea planurilor de afaceri de către cei care au absolvit cu succes cursurile de formare. Estimat: Septembrie – Octombrie 2024

Inscrieri pentru Start-Up Nation 2024
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Varsta Aplicantului:
Statutul actual al Aplicantului:
Domiciliul aplicantului:
Ai fost/esti Asociat in alte societati:

Valoare Proiect:
250.000 lei

Contributie proprie:
minim 10%

Firme infiintate dupa data de 01.01.2021 inclusiv

Pentru: SRL, SRL-D

Lansare: Iulie - Septembrie 2024

Investitii mediul Urban si Rural

Obtine 250.000 lei pentru afacerea ta!

Beneficiari Eligibili:

Pilon 1: Activarea potențialului antreprenorial al tinerilor

Cine accesează finanțarea: Tineri sub 30 ani

În ce regiune se poate accesa: Toate regiunile României (București-Ilfov, Nord Est, Sud Est, Sud Muntenia, Sud Vest Oltenia, Vest, Nord-Vest, Centru)

Curs de competențe antreprenoriale: Obligatoriu realizat prin intermediul programului Strat-up Nation

Pilon 2: Sprijin pentru dezvoltarea antreprenoriatului în rândul persoanelor din grupul țintă

Cine accesează finanțarea:
1. Tineri până în 35 ani
2. Persoane aflate în căutarea unui loc de muncă
3. Someri sau persoane inactive
4. Persoane din grupurile dezavantajate pe piața muncii

Beneficiari eligibili Pilon 2 Start-Up Nation 2024:
1. Persoane care au absolvit cursul de antreprenoriat;
2. Persoane care nu detin pachet majoritar in alte firme la momentul semnarii acordului de finantare;
3. Firme infiintate dupa absolvirea cursului de antreprenoriat;
4. Firme care isi propun sa angajeze cel putin 2 persoane;

*Conditiile de mai sus sunt cumulative

În ce regiune se poate accesa: Nord Est, Sud Est, Sud Muntenia, Sud Vest Oltenia, Vest, Nord-Vest, Centru
* Firmele din Regiunea București-Ilfov nu pot accesa finanțarea prin Pilonul 2

Curs de competențe antreprenoriale: Obligatoriu realizat prin intermediul programului Strat-up Nation

Obtine 250.000 lei pentru afacerea ta!

Buget & Cheltuieli Eligibile:

Pilon 1 (tineri pana in 30 de ani) – 250.750.000 euro – aprox. 5.250 firme finanţate.

Pilon 2 (tineri intre 30 si 35 de ani, pers. dizabilități, șomeri, pers. diaspora, pers. defavorizate, pers. rural) – 150.000.000 euro – aprox. 2.500 firme finanţate – Exclus București – Ilfov.

Echipamente tehnologice, cu excepția jocurilor de noroc mecanice, electrice, electronice, meselor de biliard, automatelor muzicale. (Exemple: Echipamente de producție industrială, mașini-unelte (frezare, strunjire, găurire etc.), echipamente de prelucrare a metalelor sau materialelor plastice, echipamente medicale și de laborator, inclusiv: aparate de imagistică medicală (CT, RMN, ecografe), echipamente de diagnostic (analizoare de sânge, echipamente de radiografie), echipamente de laborator (microscoape, centrifuge), echipamente de construcții și lucrări publice, cum ar fi: excavatoare, buldozere, echipamente de alimentație și prelucrare a alimentelor (mașini de tocat carne, cuptoare industriale, frigidere și congelatoare comerciale, mașini de ambalat alimente și multe altele)

Achiziționarea de spații de lucru, spații de producție și spații pentru prestări servicii și comerț. Valoarea activului ce urmează a fi achiziționat în cadrul Programului se va face pe baza unei evaluări a unui expert evaluator ANEVAR, cu excepția spațiilor mobile de lucru/ producție / prestări servicii / comerț.

Consultanță pentru întocmirea documentației în vederea obținerii finanțării în cadrul prezentului Program și pentru implementarea proiectului, în valoare eligibilă de maximum 10.000 lei.

Site de prezentare a activității, magazin on-line, cheltuieli înregistrare domeniu, cheltuieli de promovare a site-ului /magazinului on-line, soft/softuri necesar/necesare desfășurării activității, semnătură electronică, echipamente IT, tehnică de calcul tip PC, unitate centrală, server, monitor, imprimantă /copiator /multifuncțională, inclusiv sisteme portabile, licențe necesare desfășurării activității, telefoane smart, tablete, semnătura electronică.

Mijloace de transport, autoturisme, autobuze, microbuze, biciclete, mopede, motociclete, kart-uri, UTV-uri, ATV-uri, rulote cu sau fără motor, remorci și semiremorci, platforme, izoterme și frigorifice, doc plutitor, șalupe maritime pentru călători, ambarcațiuni de agrement, aparate de zbor, autoutilitare și autovehicule cu destinație specială, cu excepția tuturor vehiculelor simbol Pentru activitățile de rent-a-car, școli de șoferi și pilotaj și transporturi cu taxi-uri nu sunt limitate valoarea maximă și numărul de autoturisme achiziționate. Cu excepția activităților prevăzute la alin. (2), autoturismele sunt eligibile pentru toate activitățile din cadrul Programului în valoare eligibilă de maximum 50.000 lei și maximum 1 autoturism / beneficiar.

Salariile, utilitățile (energie electrică, apă, gaze, salubritate, abonament telefon și internet), serviciile de contabilitate și cheltuielile aferente chiriilor pentru spații de lucru, spații de producție sau spații pentru prestări servicii și comerț, reprezentând sumă forfetară de maximum 60.000 lei din valoarea cheltuielilor eligibile aprobate în urma verificării cererii de finanțare, respectiv din suma cheltuielilor aprobate la decont.

Achiziționarea de mobilier, aparatură birotică și sisteme de protecție a valorilor umane și materiale;

Cursuri de dezvoltare a abilităților antreprenoriale desfășurate în România sau în altă țară membră a Uniunii Europene – pentru asociatul/ acționarul/ administratorul/ angajații societății aplicante.

Cheltuieli financiare aferente creditelor/ garanțiilor obținute pentru creditele contractate de beneficiari în vederea realizării proiectelor acceptate în cadrul Programului, pentru solicitanții care utilizează credit pentru implementarea proiectului.

Cheltuieli Neeligibile:

Achiziția de echipamente în leasing sau second-hand;

Jocurilor de noroc mecanice, electrice, electronice, meselor de biliard, automatelor muzicale;

Sistemele de minare/stocare pentru criptomonede;

Cheltuielile privind avize sau alte taxe (cu excepția TVA nedeductibil, timbru verde și accize energie electrică), ambalajul, transportul, punerea în funcțiune, instruirea personalului pentru utilizarea echipamentelor/ utilajelor/ programelor software achiziţionate, nu sunt eligibile.

Obtine 250.000 lei pentru afacerea ta!

Ce facem pentru tine:

Niciodata nu va conta varsta, atunci cand vrei sa iti indeplinesti visurile. UNITI Consulting este un partener de nadejde pentru tinerii cu viziune si perseverenta. Te ajutam sa iti pui la punct toate documentele si te vom indruma cu fiecare pas care trebuie realizat pentru obtinerea fondurilor.

Evaluare Eligibilitate Aplicant

Analizam eligibilitatea si conformitatea proiectului propus si cautam solutii pentru a avea sanse cât mai mari de reusita.

Stabilirea Nevoilor Aplicantului

Stabilim împreuna bugetul proiectului în functie de nevoile tale tinând cont de categoriile eligibile ale programului.

Intocmire Plan De Afaceri

Elaborare Cerere de finantare. Intocmirea documentatiei tehnice (Calcularea Previziunilor financiare, Calcularea bugetului, Completarea anexelor necesare depunerii proiectului)

Suport Pana La Aprobare

Urmarirea evolutiei procesului de analiza si evaluare a dosarului de finantare pana la emiterea documentului de raspuns de catre Finantator.

Implementare Proiect

Redactarea procedurilor de achizitii. Depunerea cererilor de rambursare sau plata dupa caz. Suport in vederea eventualelor clarificari primitede la Finantator.

Raportare Ulterioara

Redactam raportarile de monitorizare a proiectului pe o perioada de 3 ani, începând cu anul urmator acordarii alocatiei financiare nerambursabile.

De Euro in Finantari
0 M
Proiecte de succes
0 +
Societati Infiintate
0 +
Clineti Contabilitate
0 +

Obtine 250.000 lei pentru afacerea ta!

Ce spun clientii despre UNITI Consulting?

Ne mandrim cu servicii de calitate si reusim sa punem bazele unor afaceri solide! Nu o spunem doar noi, ci si clientii nostri.

Nicolae Voinicea
www.ralio.ro
Marcaden Impex SRL

“ Am accesat fonduri europene. Avem o colaborare excelenta inceputa acum 3 ani. Consultanta acordata continuu cu profesionalism si dedicare, iar pentru asta merita sa descoperiti aceasta echipa. Contati pe ei!!! ”

Danila Amlia
www.coolbosh.ro
Quantum Metrics SRL

" Eram incepatori in lumea antreprenoriatului cand am cunoscut echipa Uniti, de aceea momentul primei intalniri a fost definitoriu pentru ceea ce urma. Ei ne-au ajutat in fiecare etapa a proiectului si ne-au ghidat astfel incat sa fie de succes."

Contact

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

0735 395 646

WhatsApp / Mobil / Telefon

contact@uniti.ro

Solicită consultanță gratuită pentru ideea ta de afaceri.

Str. Vasile Lascar 143

Servicii complete de Consultanță Fonduri Europene si contabilitate.